And she's back.

Hola kentaur! Var ett tag sedan jag bloggade men nu är jag tillbaka och jag ska bli bättre än någonsin på att hålla the blog alive. Vi kan kalla det ett sent nyårslöfte.

Jag orkar inte gå igenom allt jag gjort sen sist (mobilbloggare) så jag går direkt till nuet.

Nu är officiellt den första höstterminen av min arkeologutbildning klar. Detta firade jag och Nina igår genom att göra en girls night out.

Vi drog till Wagamama, en asiatisk restaurang nära centralen. Vi avnjöt en god middag med lite vin och sen drog vi the underground baren Vampire Lounge där vi köpte de godaste drinkarna jag någonsin smakat.

Man kan säga att kvällen blev lyckad! Nej, nu ska jag och handla mat. Är ledig hela nästa vecka, så det är lika bra att bunkra upp.


2013-01-12 | 15:19:52 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback