En sån dag.

Jag har fått klagomål från syster T för att jag inte uppdaterar så mycket. Ska skärpa mig!

Idag var en ledig dag. Ingen föreläsning och inge plugg. Passade på att träffa Emma, min mammas kusin, som är några år äldre mig. Vi fikade på Coffehouse by George och pratade en massa. Vi har inte träffats på sju år, så det var på tiden! Mycket trevligt var det i alla fall.

Just nu har jag tänt lite ljus och ser på filmen No Reservations med vackra Catherine Zeta Jones och snygga Aaron Eckhart. Den är bara för bra och mysig!

Nej, ska återgå till filmen. Ha en trevlig helg allihopa!


2012-10-05 | 21:36:11 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Carolina -CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

Vad trevligt :) ja den filmen är jättemysig! :] kram

2012-10-06 // 21:44:56
» Therese

Hoppas du håller i det här nu, man vill ju läsa om ditt liv som stockholmare ju!! :)

2012-10-07 // 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback