Winter is coming.

Snart en vecka sen jag bloggade sist, men jag har flängt så mycket fram - och tillbaka och hit - och dit så jag har knappt haft tid!

Egentligen har det inte hänt så mycket sen sist. Jag har mest pluggat inför tentan nästa vecka. Men det har faktiskt gått väldigt bra för mig! Jag förstår vad det är jag läser och det är till och med kul!

Äntligen har snön börjar falla här i huvudstaden, därav titeln. Jag känner att vintern är på väg även om snön inte vill ligga kvar. Det är nollgradigt varje dag och ibland är det ner mot -5. Frånsett den råa kylan är det bra med mig! Saknar såklart Norrland som en tok, men till helgen blir det en snabbvisit dit för att hälsa på alla efterlämnade.

Här kommer lite bilder från veckans gång. Bland annat min nya Wera Stockholm väska som jag har velat ha i tre års tid, ett bronssvärd från Historiska museet, jag som rockar min nya mittbena, mina pinnbröd/scones som blev till pizza och lite andra bilder. Enjoy! (Ska börja uppdatera oftare.)


2012-10-28 | 15:28:12 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Carolina - CHOKLADBANAN "Ditt webbskafferi"

Sv: Så gullig du är! :]<3

Åh vad fin du är tjejen!!<3 och vilka smarriga minipinnbrödspizzor ;) kram



2012-10-30 // 13:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback