Rätt anda.

Nu när Halloween och Alla helgons-helgen närmar sig fick jag för mig att se på skräckfilm. Ensam. Bra val. Jag vet själv att jag inte klarar att se själv, men fast besluten vid att jag skulle ha horror night, slog jag igång The Boogeyman. Åt cupcakes till och mådde gott (frånsett hjärtat i halsgropen).

Efteråt blev jag inspirerad och började leta efter skräck-appar på App Store. Hittade en som heter "Haunted Face". Lät bra tyckte jag. Jag trodde att det typ var en effekt som lades på en bild så att den såg scary ut. Så, jag tog en bild på mig själv och la på effekten. Det hände absolut ingenting, förrän jag tryckte på bilden.

Det var INTE så att det lades på en effekt. Nej... Utan hela mitt ansikte på bilden började leva och skrika åt mig. Gissa om jag blev rädd?! Ansiktet blev typ i 3D och började röra på sig. Helt plötsligt rann det blod från ögonen och hon (jag) började snurra på huvudet som tjejen i Exorcismen. Allt detta inom loppet av några få sekunder.

Där fick man sig ett slag i magen för att man utsätter sig för något man borde hålla sig borta ifrån.

Så här såg det ut. Föreställ er bilderna skrikandes och väsandes + snurren med huvudet.


2012-10-08 | 21:41:03 | Allmänt | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» ulrika

Meeen Jessica...HUVVALIGEN!

2012-10-09 // 15:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback