Oh happy day.

Idag var en bra dag trots hällregn och jävelskap. Rolig föreläsning som gav mycket! På torsdag kommer äntligen Alma och Lisa hit! Blir awesome. Albin kommer på fredag och sen drar vi alla ut till Stureplan och festar loss.

Efter föreläsningen drog jag till Täby centrum och köpte mig en ny festoutfit. Blev lite dyrt, men det behövdes! Festar alltid i samma kläder vilket känns tråkigt, men nu har jag allt jag behöver för helgens festande.

Det blev ett par vinröda stövletter från Din Sko som bara kostade 399:-, ett svart glansigt linne från Gina Tricot för 49:- (REA), ett par lurviga höst/vinter vantar från Åhléns för 149:-, ett snyggt halsband från Bik Bok för 99:-, ett armband från H&M för 59:- och ett mörkt rödlila färgat läppstift från Åhléns för 70:-. Vilka fynd! Jag är mycket nöjd och kommer mest troligt sopa banan med alla på Sture-p! Funderar också på att köpa en väska, men vi får se.

Just nu ser jag på säsong ett av The Vampire Diaries. Är ledig typ hela veckan så ska se säsong ett och två innan säsong tre ramlar ner i brevlådan. Ett nytt avsnitt av säsong fyra kommer ut på fredag. Längtar!


2012-10-15 | 22:59:44 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback