Happy Halloween.

Idag är det Halloween. Som jag har längtat! Trots att jag inte ska på en enda Halloweenfest i år (missar arkeologernas fest för att jag ska till Skellefteå under helgen... Fan! Men ändå kul att återse Norrland.) så är jag astaggad på allahelgona-helgen! Jag sörjer dock att jag inte får chansen att klä ut mig i år, vilket jag ÄLSKAR!

Nu ska jag se lite skräckfilm dagen till ära, sen blir det att sova. Tenta imorgon, sen bär det av mot Skellefteå. Blev ett väldigt kort inlägg, men så blir det ibland.

Här kommer fyra små bilder från förra årets fest där jag var utklädd till Sirius Black. Enjoy och ha en fortsatt trevlig Halloween!


2012-10-31 | 22:43:32 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback