De tre vännerna och jag.

Har inte bloggat på ett tag men har verkligen inte haft tid. Alma och Lisa kom i torsdags och vi har haft fullt upp sen dess! 


På torsdagen gick vi runt på Täby centrum och hittade festkläder till Lisa, åt en frozen yogurt från nyöppnade ChillBox och sen slog vi igång en film som alla somnade till.

På fredagen vaknade jag klockan sju och drog till Historiska museet där jag träffade Nina och några andra från klassen och vid tolv-tiden kom Alma och Lisa dit. Vi gick omkring lite och sen drog vi till Drottninggatan där vi stannade tills middagen. Vi drog hem till mig och stannade där tills det var dags att hämta Albin på centralen. Vid elva-tiden var vi tillbaka hos mig och åt en riktigt sen tacosmiddag. Vi slog på en film men det var bara jag och Albin som orkade oss igenom hela.

På lördagen drog vi till Drottninggatan igen och köpte kläder åt både Alma och Albin. Vi gick runt fram tills det blev middag, sen drog vi hem, åt och gjorde oss klara inför kvällens festande.

Vi träffade Anna och Hanna från gamla klassen på Hellströms, en pub på Medborgarplatsen och sen drog vi till Stureplan där vi gick till nattklubben Laroy. Det var en jävligt kul kväll (frånsett 11 cm klackar som jag ångrar att jag hade) och vi kom hem ungefär sju på morgonen.

Igår drog Albin hem på kvällen och Alma och Lisa åkte idag när jag drog på min föreläsning. Tack för denna helg och må det bli fler!

Lite bilder från denna helg 

 

 


2012-10-22 | 20:23:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback