Cupcake wednesday.

Idag blev det en fullspäckad dag! Har hunnit handla, städa, tvätta, duscha, måla naglarna och bakat cupcakes. Allt det innan klockan var halv fyra. Jag har då legat i. Städade bara mitt rum dock (är inte min städvecka, tror jag).

Bakade eftersom att jag ville ha nått gott och bjuda på när Alma, Lisa och Albin kommer. Ska möta Alma och Lisa på Centralen klockan 12:20 imorgon, och sen blir det att möta upp Albin klockan 21:40 på fredag. Kommer bli en awesome helg, minst sagt!

Cupcakes'n har jag inte smakat än, men jag tror de är goda. Blev 6 st med blåbär och vit choklad i och 6 st med hallon och vanlig choklad. Blåbärsfrosting och hallonfrosting ovanpå med lite riven choklad och nå strössel. Blev fina även fast frostingen blev alldeles för stel. Det var svårt att få till det snyggt.

Nu ska jag nog äta middag och se film, sen blir det tidig kväll. Bloggar mer imorgon. Hejsvejs.


2012-10-17 | 17:04:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback