Första Norrlandsvisiten.

Har helt glömt bort att blogga om min tripp till Skellefteå. Slänger in ett ostrukturerat, fåordigt men bildrikt inlägg.

Jag, pappa, Therése och Rebecca drog till stugan i fredag och myste, åt gott och såg film. Farmor och farfar kom förbi på middag i lördags vilket var riktigt trevligt!

I söndags drog jag till mamma och umgicks lite men den sidan av familjen innan det blev nattåg hem (är flygrädd!) Fick träffa lille söta Aron som bara blir större och större för varje gång jag ser honom.

Under min korta visit hann jag ta en fina med Ida, Lisette, Johanna och Sofie på Wayne's. Var väldigt trevligt och mysigt att få träffa dem. Saknar alla jättemycket!

Helgen har som sagt varit amazing och jag saknar lilla Skellefteå mer och mer. Trivs som fisken i vattnet i Stockholm så det är inte så illa som det låter.

Här kommer lite bilder från helgen.


2012-11-07 | 11:53:51 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback